BLOGGPAUS

Efter mycket om & men har jag tagit beslutet att ha en bloggpaus under en längre period. Jag känner att bloggen har blivit en stressfaktor i mitt liv & jag måste radera allt sådant, annars går jag under. Känner även att ingen uppskattar det jag gör & då tappar jag lågan på grund av det också! 

Jag kommer fortsätta spela starstable, antagligen uppdatera min instagram då då, men inte blogga alls. Jag vill lägga tid på att umgås med min klubb och det är tillräckligt mycket nu. 

Puss & kram! 


Gud vad synd.. Du har världens bästa blogg och jag läser den minst 2 gånger om dagen. Aja, när och om du kommer tillbaka så är förmodligen huvudet fullt med idéer;D

2014-12-27 // 16:16:32

Synd, älskar verkligen att läsa din blogg! Aja, hoppas det inte blir en jättelång paus, och ska bli så kul när du kommer tillbaka :D

2014-12-28 // 21:38:14

Kommentera inlägget här!

Namn
Kom ihåg mig?

Epostadress

Vad heter din blogg?

Kommentar